Згідно з новою доповіддю рекламної платформи Admix, 93% покупців медіа мають намір практикувати ігрову рекламу до 2025 року. 

Згідно з опитуванням, в якому взяли участь понад 400 учасників, відповідальних за купівлю медіа у своїй компанії у Великій Британії та США, рекламодавці як у Великобританії (93%), так і в США (94%) спостерігали зростання кількості витрат на рекламу в відеоіграх за останні 12 місяців.

81% покупців ЗМІ планують зберегти або збільшити власні витрати на рекламу протягом наступних 12 місяців (збільшення на 41%, підтримка на 40%). 

П’ята частина покупців ЗМІ назвала нерозуміння основною причиною того, що вони не інвестують у ігрову рекламу, тоді як 31% все ще вважає це сірою зоною – повторюючи про необхідність більшої освіти щодо ігрової інфраструктури та форматів оголошень. Насправді, третина покупців ЗМІ заявили, що їх знання з реклами відеоігор є помірними.

Admix каже, що покупці медіа “різко недооцінюють” масштаби ігрової аудиторії. Третина вважає, що щодня існує від 100 до 500 мільйонів активних геймерів. 27% вважають, що їх більше – від 500 мільйонів до 1 мільярда. Насправді їх 3 мільярди; 2,8 мільярда з них грають на мобільних пристроях.  

“Так само, як настільна мережа була домінуючим медіаканалом у 2000-х роках, а у 2010-х її обігнали соціальні медіа, відеоігри зараз знаходяться на порозі претензії на корону ключового медіаканалу, – заявив співзасновник і генеральний директор Admix Семюел Хубер. “Однак, хоча покупці знають про це загалом, опитування показує, що вони, здається, недооцінюють, наскільки ми близькі до того, щоб це стало реальністю”.

У звіті було виявлено, що майже чверть (23%) покупців у США не витрачають медіабюджет на ігрову рекламу через опір клієнтів, порівняно з лише 9% у Великобританії, що свідчить про те, що американські бренди більш насторожено ставляться до ігрових середовищ.

Крім того, 52% клієнтів британських покупців медіа просять про ігрову активність протягом наступних 12 місяців порівняно з третиною (33%) у США. Британським рекламодавцям також частіше рекомендували проводити ігрові дослідження шляхом дослідження ринку (45% проти 36%).

Британські медіапокупці більш позитивно ставляться до рекламного ресурсу для ігор у всьому світі, йдеться у звіті.

39% респондентів Великобританії сказали, що у простих мобільних іграх є преміальний асортимент порівняно з 26% у США. Вони також вдвічі частіше розглядають премію за консольні інвентаризації (42% проти 19% для Xbox і 43% проти 21% для Playstation). 

Джерело: Admix

 

Лайфхаки для маркетологів в Україні: 

@proidei.com

Перфоманс-маркетинг наших днів 😅

♬ I Wanna Know You – BLVKSHP

Читайте гарячі новини та цікаві статті про тренди, бізнес та маркетинг на нашій сторінці в Facebook і LinkedIn, отримуйте миттєву доставку нових статей в Telegram, підписуйтеся на нашу щотижневу email-розсилку та читайте наш серйозний Instagram та Instagram-журнал коміксів про маркетинг, digital-маркетинг, PR, рекламу, HR та бізнес.

Читати більше: