Схоже, TikTok продовжить свій темп зростання аж до 2022 року, як показав додаток для короткого відео на лідерських позиціях в чартах завантажень на Різдво, тоді як VR та ширший зсув метавсесвіту також зафіксували деякі важливі показники споживачів в останніх даних від компанії, що відстежує програми App Annie. 

По-перше, щодо загального завантаження – як ви можете побачити у наведеній нижче інфографіці, TikTok лідирує на Різдво, випереджаючи Instagram та Facebook.

 

Діаграми завантаження програми Annie Christmas

 

Snapchat також залишався популярним разом із найкращими додатками для обміну повідомленнями, а Shopee, ключова платформа електронної комерції в Південно-Східній Азії, також набрала обертів серед споживачів.

Додаток для редагування TikTok CapCut також увійшов у топ-10, що ще більше підкреслює популярність програми, і з прогнозами, що TikTok досягне 1,5 мільярда користувачів десь у 2022 році, цілком зрозуміло, що зараз це основний додаток, особливо для молодих користувачів, який це важливий зрушення, на яке варто відзначити всі маркетологи в соціальних мережах.

Якщо зараз у вас немає стратегії TikTok, чи то лише для прослуховування та моніторингу останніх тенденцій, чи для ширшої реклами та охоплення, очевидно, настав час приділити їй більше уваги.

Але, можливо, ще цікавішими є тенденції, відображені в діаграмах завантажень для окремих регіонів, особливо в США:

 

Діаграми завантаження програми Annie Christmas

 

App Annie:  “У США  Oculus був  №1 за кількістю завантажень на Різдво, коли американці розгорнули нові гарнітури віртуальної реальності (VR) Oculus під ялинкою. Це створює тенденцію до метавсесвітів і захоплюючих вражень”.

Більш широкий зсув метавсесвіту, як передбачає генеральний директор Meta Марк Цукерберг, імовірно, відбудеться у віртуальній реальності, тому важливо, щоб Meta бачила збільшення використання своїх гарнітур VR, щоб розпочати наступний етап цифрового підключення. Якщо Meta може володіти простором віртуальної реальності, вона може фактично володіти самим метавсесвітом і стати ключовою платформою хостингу, з якою потім доведеться підключатися іншим розробникам, щоб зв’язатися з користувачами в цьому розширюваному світі можливостей.

Ми ще не там, і яким саме буде метавсесвіт, як таким, не визначено. Але більш широке використання інструментів VR від Meta є значним показником зростання інтересу.

І як нещодавно зауважив один аналітик ринку:

 

 

Один чудовий, функціональний, вірусний додаток для віртуальної реальності, що викликає тенденції, і ви побачите, як імпульс VR швидко прискорюється, залишаючи поточне обговорення метавсесвіту навколо NFT і подібних тенденцій раннього впровадження в пил.

Чи може Grand Theft Auto VR бути тим додатком-вбивцею?

Ще одним ключовим моментом в американському чарті є популярність MMO-гри Roblox, яка, як і Minecraft, стала довговічною платформою для молодих геймерів.

Особливо важливою тенденцією, яку слід відзначити у випадку з Roblox, є те, що він також став ключовим соціальним сполучником для молодих користувачів, які були позбавлені спілкування віч-на-віч протягом останніх двох років через пандемію. Це може зробити його ще більш вбудованим і важливим соціальним інструментом, на додаток до ігрової та рекреаційної платформи, яка ефективно створює основу для майбутньої структури метавсесвіту.

Витрати в іграх на скіни персонажів і цифрові продукти також високі для Roblox (Roblox був найкращою грою для споживачів на Різдво у всьому світі), і для наступного покоління споживачів це вже нормальна, звична поведінка, яка вказує на де ця тенденція рухатиметься в найближче десятиліття або близько того, коли ці молоді люди переходять у доросле життя.

Якщо ви хочете отримати уявлення про те, яким буде метавсесвіт, за базовою структурою, Roblox є найкращим індикатором з широким діапазоном створених користувачами та внесених творцями елементів, які вбудовуються в ширший ігровий світ, який користувачі потім мешкають годинами й годинами щодня.

Пандемія посилила це, і тепер це ключова платформа для спостереження. І хоча я очікував би, що ширша метавсесвіт буде набагато досконалішою, платформи та постачальники, які переможуть, — це ті, які хочуть створити інструменти, які підключаються до більшої структури метавсесвіту, а не ті, які пропонують одноразові зображення профілю чи 2D цифрове мистецтво. який не має прямого зв’язку з простором.

У цьому відношенні такі додатки, як Ready Player Me, які зосереджені на створенні аватарів із підтримкою кількох платформ, і хостингові платформи, як-от VR-простір Meta, — це те, де люди дійсно повинні шукати. Якщо розробники наступного покоління не мають плану чи дорожньої карти, яка передбачає створення протоколів більших хостів і мереж, то вони взагалі не мають плану метавсесвіту. І навіть тоді ще зарано знати, якими будуть універсальні схеми та вимоги, щоб бути справді «готовими до метавсесвіту».

Іншими словами, якщо ви хочете зрозуміти наступний етап цифрового зв’язку, не дивіться на зображення Bored Apes і піксельних персонажів, зверніть увагу на платформи на кшталт Roblox, де молоді користувачі вже встановлюють нові норми майбутнього простору.

Джерело: App Annie 

 

@proidei.com

Голос ще не повернувся, але я надриваюся і розповідаю вам про курси з SMM 😅

♬ Ameno Amapiano – Remix – Goya Menor & Nektunez

Читайте гарячі новини та цікаві статті про тренди, бізнес та маркетинг на нашій сторінці в Facebook і LinkedIn, отримуйте миттєву доставку нових статей в Telegram, підписуйтеся на нашу щотижневу email-розсилку та читайте наш серйозний Instagram та Instagram-журнал коміксів про маркетинг, digital-маркетинг, PR, рекламу, HR та бізнес.

Читати більше:

Читати більше: