Діджитал компанії зараз воюють на території аудіо.

У 2017 році генеральний директор Netflix Рід Гастінгс сумно сказав інвесторам, що його потокова платформа не лише конкурує зі своїми колегами за увагу, а й за сон. Тепер, майже п’ять років потому, і оскільки пандемія триває, наша візуальна увага вичерпана. 

Якщо ви не транслюєте шоу, можливо, ви граєте у відеоігри, працюєте чи спілкуєтесь у Zoom. Світові технологічні та контентні платформи це усвідомлюють, тому замість цього у 2021 році вони зосередилися на чомусь іншому, аніж фіксувати все, що є перед нашими очима: вони прийшли за нашими вухами.

Подивіться, хто цього року займався аудіо та подкастингом

Meta, раніше відома як Facebook, компанія, відома тим, що копіює будь-який сервіс, який віднімає час від власного, почала підтримувати подкасти у своєму головному додатку. Імпульс? Щоб тримати вас у своєму світі та подалі від конкурентів, таких як Spotify або Apple Podcasts, які можуть привернути увагу вашого слуху. 

Twitter, програма, яка вже залежить від того, як ви її читаєте, запустила свій живий аудіопродукт Spaces — спосіб взаємодії без необхідності дивитися на екран. (Та саме з будь-яким із запусків живого аудіо в цьому році.)

Тим часом Amazon Music придбала Wondery наприкінці 2020 року, а цього року запустила деякі зі своїх перших гучних оригінальних шоу, придбала хостинг-платформу Art19 та дебютувала вперше. функція, орієнтована на подкасти зсинхронізовані стенограми. Кінтан Брамбхатт, директор подкастів Amazon Music, прямо визнав, що Amazon робить акцент на увагу, а також максимальну площу екрана.

«Клієнти мають більше часу для своїх вух, ніж для очей», — сказав він. «Якщо ви подивитеся на це з точки зору частки уваги клієнтів, ми думаємо, що все більше і більше клієнтів матиме більше часу, щоб послухати речі, і тут якраз працюють подкасти».

The New York Times також запустив власний аудіододаток у бета-версії з чітким описом того, де він міг би підкорити все ще неврахований час для слуху. У наведеній нижче таблиці, в твіттері від Alex Rainert, The Times, керівник аудіо продукції і дизайну, демонструє прогалини, які може зайняти аудіододаток компанії – як і де її конкуренти сподіваються домінувати.

 

Навіть сервіси потокового відео тепер визнають привабливість аудіо, допомагаючи йому домінувати в часі кожного, як візуального, так і звукового. 

Netflix вперше найняв подкасти цього року, а HBO Max почав розповсюджувати ексклюзивні подкасти безпосередньо у своєму додатку. 

YouTube почав випускати безкоштовне фонове прослуховування для свого додатка «Музика» і найняв команду, яка займається розробкою подкастів на платформі.

Загалом кожен додаток тепер має аудіокомпонент, який вони використовуватимуть, щоб конкурувати один з одним за нерухомість цієї уваги. Це має сенс — найбільші технологічні компанії переважно залежать від доходу від реклами, і вони розміщують рекламу всюди, де тільки можуть. 

Аудіо для них — це новітня межа — свіже місце, де можна розмістити рекламу та претендувати на більшу частину нашого часу.

Немає причин, чому ця стратегія не спрацює. Імовірно, платформи можуть перетворити деяку частину мільйонів людей, які ще не підписалися на подкасти, на слухачів, і в усьому світі ця можливість є величезною. Цього року було закладено основу. Були придбані компанії, були зроблені публічні заяви про потужність та інтерес до аудіо, а під час наступного ми побачимо, як запрацюють справжні маркетингові та контентні бюджети.

Прогулянки, час приготування їжі та поїздки на роботу доступні для відвідування, і платформи сподіваються, що вони зможуть подолати все це в перспективі 2022 року.

Джерело: The Verge

@proidei.com

Які лідери, такі і думки 😅

♬ оригинальный звук – дензел 👺

 

 

Читайте гарячі новини та цікаві статті про тренди, бізнес та маркетинг на нашій сторінці в Facebook і LinkedIn, отримуйте миттєву доставку нових статей в Telegram, підписуйтеся на нашу щотижневу email-розсилку та читайте наш серйозний Instagram та Instagram-журнал коміксів про маркетинг, digital-маркетинг, PR, рекламу, HR та бізнес.

Читати більше:

Читати більше: