Інтерактивна мистецька AR-кампанія дозволяє дітям накладати на своє фото явища зміни клімату. 

Проект від художника Олафура Еліассона за підтримки агенції AKQA дозволяє дітям накладати обличчя на різні екологічні сцени за допомогою AR-технології (англ. – доповнена реальність) та ділитися своїми думками про те, як зміни клімату вплинуть на їх майбутнє.

Все, що потрібно для участі, – це спеціально розроблений додаток для iOS або Android під назвою Earth Speakr. 

У відео, що супроводжує кампанію, на виразах обличчя дітей розігруються кліматичні сцени: танення льодовиків, жменьки ґрунту та пластикові пляшки. Обличчя малюка на стовбурі дерева відчайдушно намагається вивести іскру дикого вогню, а інший кашляє та плескає від курячої димової атаки.

“Ви можете розглянути можливість виготовлення мене з більш екологічних матеріалів – лише подумайте!”, – говорить тротуар.

Цей твір був створений спеціально для того, щоб відсвяткувати чергу Німеччини під час головування в Раді ЄС у 2020 році, і для цього отримало фінансування від Міністерства закордонних справ країни. Творці співпрацювали з німецькою культурною асоціацією Інституту Гете, а також з мережею музеїв, бібліотек та інших навчальних закладів для поширення творів мистецтва.

Кампанія також буде включати різні активності, як, наприклад, інсталяція у фойє Європарламенту, яка повертається до сесії цього місяця, в якій коло з 25 екранів передаватиме всі повідомлення дітей до політиків.

“Зобов’язання художника Олафура Еліассона зараз полягає в тому, що його проект має забезпечити, щоб ці дитячі повідомлення про зміни клімату були передані людям при владі”, – сказав Під Лунд, головний креативний директор у AKQA у повідомленні видання Adweek.

Початкова концепція проекту була сформована в розмовах Еліассона з дитячими психологами та дітьми про найкращий цифровий носій – найбільш цікавий та здатний викликати дитячі думки. Вибір зупинився на AR-технології. 

Агенція AKQA, яка раніше займалася безліччю проектів AR, повідомила, що процес накладення обличчя на неживі поверхні виявився першим складним завданням для команди.

“Справжня складність полягала в поєднанні реального життя з використанням реальних текстур і реальних об’єктів, а також в їх змішуванні з віртуальними обличчями, а потім дозволити цьому відбуватися в режимі реального часу”, – сказав представник агенції.

Оскільки за тиждень в проекті вже взяли участь понад 100 дітей по всій Європі, кампанія вже виявилася популярнішою, ніж очікувалося. Зараз додаток перетворився на соціальну мережу, де ви можете бачити географічні записи на карті або в прямому ефірі, а користувачі можуть фільтрувати та шукати публікації за місцем розташування та екологічною темою.

“Зацікавленість просто зростала і збільшувалася, як тільки ми досягли більшого поширення хештегу”, – сказав представник агенції. “Дивовижно бачити уяву дітей і спостерігати, як вони висловлюють свої думки, що вони думають, на цих AR-обличчях».

Агенція продовжує вести переговори з потенційними партнерами щодо збору коштів, щоб продовжувати підтримувати проект на постійній основі. “Він виріс набагато більше, ніж ми спочатку очікували”, – сказав директор агенції AKQA.

Висновок

Ось так непомітно технологія доповненої реальності (AR), одна з найскладніших у розробці діджитал-технологія, у поєднанні з соціальними мережами, стає дуже ефективним способом швидкого та глобального обміну інформації на важливі теми.

Залучення AR-технології в міжнародний мистецький проект з метою зробити його інтерактивним і вірусним серед дітей зі всього світу – це вже феноменальна реальність 2020 року. І цікаво, що вона відбувається не на рівні найдорожчих маркетингових бюджетів найуспішніших компаній зі світовим ім’ям, а на рівні локальних державних просвітницьких ініціатив.

 

Відвідати сайт мистецького проекту: натиснути тут. 

Читати більше: