Facebook запускає на своїй платфомі хмарні ігри в США, згодом вони будуть доступні у всіх країнах світу.

Facebook — це останній технологічний гігант, який починає свої розробки у світі хмарних ігор, але пропозиція компанії є дещо іншою, ніж у конкурентів. На відміну від Amazon або Google, які обидва пропонують окремі хмарні ігрові послуги за окрему плату, Facebook презентує хмарні ігри у своєму існуючому додатку — деякі з них можна відтворювати вже зараз. Хмарні ігри запустили вчора у США, з часом вони будуть доступні у всіх країнах.  

“Ми робимо безкоштовні ігри, ми робимо ігри, які не потребують особливих умов для початку використання”, — говорить Джейсон Рубін, віце-президент Facebook. “Ми не обіцяємо 4K, 60 кадрів в секунду, тому ви платите нам всього 6,99 доларів на місяць. Ми не намагаємось змусити вас придбати апаратне забезпечення”.

За словами Рубіна, причина вивчення хмари Facebook полягає в тому, що вона відкриває типи ігор, які вона може запропонувати. Компанія почала свою діяльність в іграх більше десяти років тому з Flash-хітів, таких як FarmVille, перш ніж перейти на HTML5 для своєї платформи Instant Games, але обидві ці технології відносно обмежені меншими, простішими враженнями.

Джерело: theverge.com

Рубін каже, що розширення до хмари означає охоплення більш складних ігор, які компанія все ще може запропонувати швидким, безперебійним способом. Ці ігри HTML5 не зникають, а натомість будуть доступні поруч з новими хмарними пропозиціями всередині програми Facebook. (Слід зазначити, що Facebook придбав іспанську хмарну ігрову послугу PlayGiga минулого року, проклавши шлях до цього впровадження.)

“Платформа дозволить 300 мільйонам гравців продовжувати грати в ігри, які їм подобаються, але ми думаємо, що вони також будуть розгалужуватися і грати в більш складні ігри”, — говорить Рубін.

Безкоштовні хмарні ігри запускаються на Facebook у бета-версії з вчорашньго дня, і початковий урожай назв включає переважно порти Android, такі як 3D-гонщик Asphalt 9 та неробоча рольова гра Mobile Legends: Adventure.

Спочатку вони запускаються в США  — Facebook заявляє, що включатиме Каліфорнію, Техас та штати на північному сході та Середній Атлантиці. І вони будуть доступні як через інтернет, так і через програму Facebook на Android.

“Зараз ми не працюємо на iOS, що є для нас великою проблемою”, — говорить Рубін. “Нам заборонено запускати браузер Facebook і грати в гру”.

Окрім доступних типів ігор, основний досвід не буде сильно відрізнятися для користувачів Facebook. Ви заходите на Facebook, бачите гру, яка вам подобається, клацаєте на неї і починаєте грати відразу. Але вчорашній випуск оновлень також має деякі корисні функції, включаючи нову систему перехресного прогресування, пов’язану з вашим логіном на Facebook. Наприклад, якщо ви почнете грати в Asphalt 9 через Facebook, а потім вирішите завантажити мобільний додаток, весь ваш прогрес перенесеться, оскільки він прив’язаний до вашого логіна.

Джерело: theverge.com

Підхід Facebook до хмарних ігор абсолютно філософсько відрізняється від конкурентів, таких як Google Stadia або Luna від Amazon. Компанія не перекладає свої технології та не намагається забезпечити великі ексклюзивні ігри. Натомість це схоже на розширення того, що вже пропонує Facebook: швидкі та легкі для підбору заголовки, які можуть заповнити деякі неробочі моменти у вашому дні.

Тим не менш, Рубін здається оптимістичним, що послуга зросте до такої міри, що це може змінитися. Наприклад, коли справа стосується ексклюзивів, він каже:

“Ми не намагаємось заблокувати людей. Нам це не потрібно, бо ми не беремо плати за спробу цих ігор. Ви просто заходите на Facebook і граєте. Ексклюзив у класичному розумінні — тобто коли ви можете грати в гру лише на платформі — для нас, мабуть, не має сенсу.

Що, на мою думку, відбудеться, коли платформа отримає велику базу користувачів, — деякі з наявних розробників підуть від нас, щоб створити гру, яка не може існувати ніде інше, ніж там, де за неї заплатять розробнику.   

Подібним чином, хоча зараз основна увага приділяється безкоштовним іграм, він каже: “може наступити день, коли для нас буде сенс запропонувати преміум-гру”. Але компанія хотіла почати з того, щоб максимально спростити гру в ці ігри. Безкоштовно, як правило, досить просто залучити аудиторію гравців.

І хоча зараз це все ще теоретично, з часом може бути певна інтеграція з Facebook Gaming, потоковою послугою компанії Twitch.

 «Що, якби стример грав у гру, яку можна відтворити на Facebook, а цей стрімер сказав:« Я хочу грати з одним із вас, хто хоче грати». Він вибирає одного з цих людей, надсилає їм URL-адресу, і там Джилл грає з ним у потоці», — говорить Рубін. “Це круто. Насправді немає жодної причини, що щось не може відбутися “.

Джерело: theverge.com

Існує багато планів та варіацій наступного розвитку подій. Розробники визнають, що хмарні пропозиції Facebook для гравців зараз — це не зовсім найцікавіша послуга. Але це спричинено однією з найбільших відмінностей між Facebook та конкурентами — Facebook не намагається продавати вам ігри. Бізнес-модель дуже різна.

“Ми даруємо багато речей безкоштовно, оскільки це для нас бізнес”, — говорить Рубін. «Не варто недооцінювати лише те, що люди взаємодіють із спільнотами у Facebook. Це те, для чого ми все робимо”.

Мета цих хмарних ігор — не продати вам підписку: вона тримає вас у Facebook.

Джерело, зображення:  The Verge

Читайте гарячі новини та цікаві статті про тренди, бізнес та маркетинг на нашій сторінці в Facebook і LinkedIn, отримуйте миттєву доставку нових статей в Telegram, підписуйтеся на нашу щотижневу email-розсилку та читайте наш серйозний Instagram та Instagram-журнал коміксів про маркетинг, digital-маркетинг, PR, рекламу, HR та бізнес.

Читати більше: