Від премії Fashion Awards до Nike — галузь все більше намагається спілкуватися зі споживачами у кіберпросторі.

У понеділок лондонський модний набір зійде на грандіозний Королівський Альберт-Хол для цьогорічної церемонії вручення нагород Fashion Awards, яка вперше після пандемії повернеться як приватна подія в міському календарі моди.

Віртуальна мода 

Цього року ті, хто не отримав запрошення, можуть відвідати віртуальний світ. Це остання ознака швидкого охоплення кіберпростору модою. На церемонії креативний директор Gucci Алессандро Мікеле має отримати нагороду Trailblazer Award, частково за набіги Gucci у цифрову сферу.

Минулого тижня Nike запустила Nikeland, своє бачення віртуального світу на ігровій платформі Roblox, де користувачі можуть рухатися по трасі, грати на батутах і, звісно, купувати деякі цифрові продукти Nike. Він дотримується таких лейблів, як Gucci і Vans, створюючи на платформі захоплюючі враження, орієнтовані на бренд.

Світовий ринок ігор вибухнув через пандемію і, як очікується, цього року становитиме 180,3 мільярда доларів, за даними Newzoo, фірми з дослідження ринку, що зосереджена на ігровій індустрії. У той час як перебої в ланцюжках поставок і глобальний дефіцит чіпів стримують найближче зростання, Newzoo вважає, що вартість ігрової індустрії до 2023 року перевищить 200 мільярдів доларів.

«Насправді я вважаю, що найшвидший період зростання в індустрії відеоігор попереду, а не позаду, — сказав Девід Рейтман, глобальний ігровий керівник Accenture. (Компанія зі стратегії та технологічних послуг оцінює, що ігрова індустрія вже коштує 200 мільярдів доларів і зростає.)

Бренди закладають основу, щоб скористатися тенденцією вже зараз. Тільки за останні кілька місяців, на додаток до зв’язків з Roblox, Balenciaga співпрацював з онлайн-мега-грою Fortnite, а Burberry співпрацював з NFT-грою Blankos Block Party. Попереду ще більше зв’язків.

Але чи можуть ігри перетворитися з наступної великої справи на великий бізнес?

Деякі фінансові аналітики, безумовно, прогнозують несподіваний прибуток. За оцінками Morgan Stanley, компанії класу люкс можуть отримати майже 24 мільярди доларів у сукупних продажах від угод про розподіл прибутку з «соціальними іграми», такими як Roblox і незмінні токени або NFT (унікальні віртуальні активи, зареєстровані в цифровому обліковому записі, відомому як блокчейн). У найоптимістичнішому випадку аналітики Morgan Stanley вважають, що такі продажі можуть перевищити 50 мільярдів доларів.

Вони також відзначили, що ці ініціативи можуть допомогти брендам розширити свої загальні адресні ринки та підвищити їхні прибутки.

Деякі бренди вже отримали непередбачені результати від експериментів у віртуальній сфері. У жовтні цього року Dolce & Gabbana продала на аукціоні колекцію NFT, яка принесла 6,1 мільйона доларів. Такі бренди, як Rebecca Minkoff, мали більш скромні продажі.

NFT

Незважаючи на це, значення NFT нестабільні, і залишається ряд обмежень щодо того, наскільки бренди можуть використовувати віртуальні товари в іграх.

Зараз, якщо ви купуєте віртуальну куртку для свого аватара в грі, ви, як правило, не можете взяти її з собою в іншу гру, тому це більше схоже на оренду куртки, ніж на справжнє володіння нею.

Теоретично, NFT могли б вирішити частину проблеми, дозволивши відстежувати володіння цифровим елементом на різних платформах. Але концепція все ще стикається з деякими практичними перешкодами. По-перше, ігри мають власні візуальні стилі, тому має бути технічне рішення, яке дозволить елементу правильно відображатися, де б він не з’явився. Виробникам ігор також потрібно буде співпрацювати, щоб забезпечити такий рівень взаємодії.

Якщо роль цифрових товарів у зростанні продажів великих брендів залишається невизначеною, потенціал для того, щоб ігри стали ключовою частиною їх маркетингової стратегії, набагато ближче. Рейтман прогнозує, що в найближчому майбутньому будь-який бренд, який прагне націлити на молодих покупців запуском продукту, подбає про те, щоб ігри були включені в кампанію.

У довгостроковій перспективі звіт BoF Insights про цифрову моду показав, що цифрові активи стануть невід’ємною частиною бізнесу, що забезпечує майбутнє, оскільки споживачі проводять все більше часу в Інтернеті.

Але на одне питання, яке ще належить відповісти, є те, як модні бренди будуть вимірювати віддачу від своїх інвестицій в ігри.

«Наші перевірки каналів свідчать про те, що на сьогоднішній день ряд цих ігор і модної співпраці було здійснено на беззбитковості, тобто модний бренд платить за покриття витрат на дизайн та інтеграцію в гру», — пишуть аналітики Morgan Stanley. . «Існує взаємний ефект ореолу для обох сторін, але отримання доходу досі було другорядним міркуванням щодо простого підтвердження концепції».

Джерело: BoF
 
 
@proidei.com

Бізнес мрійників 😅

♬ Juless Edits – Shou

 

 

Читайте гарячі новини та цікаві статті про тренди, бізнес та маркетинг на нашій сторінці в Facebook і LinkedIn, отримуйте миттєву доставку нових статей в Telegram, підписуйтеся на нашу щотижневу email-розсилку та читайте наш серйозний Instagram та Instagram-журнал коміксів про маркетинг, digital-маркетинг, PR, рекламу, HR та бізнес.

Читати більше:

Читати більше: