Lamborghini бере участь у кіберспортивному турнірі з мобільною гоночною грою Asphalt 9: Legends, згідно з оголошенням для Marketing Dive. 

Змагання, що розпочнуться 13 травня, дозволять гравцям у всьому світі керувати віртуальною версією спортивного автомобіля марки Essenza SVC12 марки розкішних автомобілів, коли вони вирішуватимуть свої завдання.

У партнерстві з Gameloft для брендів та кіберспортивної компанії ESL Italy, Lamborghini також запропонує призи для власників бренду для переможців турніру, який включає раунд із трьох кваліфікацій, матч плей-офф та фінальну гонку, що транслюється 18 вересня.

Lamborghini залучає молодь

Lamborghini Essenza SVC12 Challenge демонструє, що виробник автомобілів сподівається роздути свій бренд, підключившись до геймерів в Інтернеті, демографічних даних, з якими він експериментував у минулому – хоча цього разу увага приділяється виключно мобільним пристроям.

Завдяки своєму змаганню з мобільних перегонів Lamborghini орієнтується на аудиторію, яка стала більш важливою для брендів, які прагнуть підвищити обізнаність серед молодих споживачів. Останніми роками розмір кіберспортивної галузі стрімко зріс, а також його маркетинговий потенціал, що робить його особливо важливою точкою контакту для брендів, які значною мірою покладаються на сприйняття споживачами. 

Тільки серія ігор Asphalt була завантажена понад 1 мільярд разів на Gameloft. Історично склалося так, що Lamborghini був одним із цих брендів, посідаючи рік за роком в п’ятірці автовиробників з точки зору соціального впливу, згідно з дослідженнями Engagement Labs, які проаналізували маркетологів, найбільш досвідчених у спонуканні споживачів говорити про свої марки.

Щоб привітатись з ігровим співтовариством, Lamborghini демонструє свій спортивний автомобіль Essenza SVC12, з якого було виготовлено лише 40 реальних автомобілів, повідомляє Gameloft. Також пропонуються призи, щоб заманити гравців, хоча ніяких подробиць не повідомляється. Попередні кіберспортивні заходи, організовані Lamborghini, передбачали грошові винагороди від 1000 до 5000 доларів.

У той час, як інші марки автомобілів, включаючи Lamborghini, раніше націлювались на кіберспорт, ця остання спроба є шансом для розкішних автовиробників зв’язатися з геймерами саме на своїх смартфонах. Мобільні ігри зростали швидше і з більшим перевагою, ніж ігри на ПК та консолі, і зараз складають понад половину (57%) усього ігрового ринку, згідно з дослідженням Newzoo, яке цитується Venture Beat. Ось чому таке зростання компаній все частіше сприймають мобільні ігри як золоту шахту в золотій шахті.

Ще однією перевагою мобільних ігор є близькість до соціальних платформ, які також населяють мобільну екосистему. Завдяки таким програмам, як Snapchat, TikTok та Instagram, буквально за один клік, бренди можуть опосередковано залучати ці соціальні потоки, досягаючи успіху у своїх зусиллях щодо гейміфікації, або навіть пов’язуючи їх через перехрещування аудиторії. Зв’язки між мобільними іграми та компаніями соціальних медіа лише посилюються, оскільки соціальні платформи прагнуть інтегрувати перші.

Джерело: Marketing Dive

 

Дивіться новий випуск найяскравіших новин маркетингу

Читайте гарячі новини та цікаві статті про тренди, бізнес та маркетинг на нашій сторінці в Facebook і LinkedIn, отримуйте миттєву доставку нових статей в Telegram, підписуйтеся на нашу щотижневу email-розсилку та читайте наш серйозний Instagram та Instagram-журнал коміксів про маркетинг, digital-маркетинг, PR, рекламу, HR та бізнес.

Читати більше: